Aby wspomóc codzienne działania przedstawicieli działu sprzedaży, którzy pracują głównie w delegacjach oraz siedzibach klientów, stworzyliśmy dedykowaną aplikacje:Comarch ERP Mobilny Sprzedawca. Do wyboru istnieje rozwiązanie na Androida lub Windows Mobile.

Wersja Windows Mobile na rynku dostępna jest już kilka lat, podczas których zdobyła uznanie Klientów. W odpowiedzi na aktualne zapotrzebowania rynku urządzeń mobilnych stworzona została aplikacja na platformę Android. Powstała ona przy ścisłej współpracy z Klientami oraz na bazie doświadczeń, które zdobyliśmy rozwijając rozwiązania Mobilny Sprzedawca na Windows Mobile. Aplikacja jest projektowana wraz z Klientami, dzięki czemu spełnia wymagania szerokiego grona odbiorców.

Comarch ERP Mobilny sprzedawca pomaga w pracy przedstawicieli handlowych w następujących obszarach:

  • Pełna wiedza o ofercie towarowej, ze zdjęciami oraz opisami towarów,
  • Sprawna i szybka obsługa klienta dzięki dostępowi do historii transakcji, informacji o płatnościach czy danych kontaktowych, a również możliwości wydrukowania potrzebnych dokumentów bezpośrednio u Klienta,
  • Wsparcie sprzedaży typu vanselling,
  • Planowanie oraz realizacja wizyt handlowych przy wykorzystaniu wzorców wizyt definiowanych systemu ERP oraz intuicyjnego Terminarza,
  • Efektywne zarządzanie czasem pracy przedstawiciela handlowego dzięki funkcją rozpoczęcia i zakończenia dnia (między innymi: możliwość rozliczania kasy czy zaewidencjonowania stanu licznika samochodu),
  • Dostępność przejrzystych raportów, które prezentują podsumowanie dnia oraz dane sprzedażowe.

Sprawdź, jak Comarch ERP Mobilny Sprzedawca działa w praktyce – obejrzyj film:

 

Kliknij, aby zobaczyć przyjazny interfejs aplikacji Comarch ERP Mobilny Sprzedawca: